oceny uczniow

galerie zdjęć szkoły

KONKURS NA WYKONANIE ALBUMU "MÓJ SZCZECIN"

Regulamin konkursu na wykonanie albumu „Mój Szczecin”   

Organizator konkursu: 

Organizatorami konkursu są Beata Birnbach i Anna Pęciak. 

Cele konkursu: 

Doskonalenie umiejętności fotograficznych i literackich podczas wykonywania albumu o Szczecinie. 

Nabywanie umiejętności projektowania trasy wycieczki po Szczecinie. 

Poznanie i opisanie ciekawych miejsc w Szczecinie. 

Tematyka konkursu: 

Tematyką konkursu jest: 

- zaprojektowanie albumu przedstawiającego zdjęcia ciekawych miejsc w Szczecinie (klasy 1-3) . 

- zaprojektowanie albumu przedstawiającego zdjęcia ciekawych miejsc w Szczecinie oraz zaplanowanie trasy wycieczki prowadzącej po nich (klasy 4-6). 

Album powinien zawierać zdjęcia prezentowanych miejsc w różnych porach roku (klasy 1-3 i 4-6) oraz krótkie opisy tych miejsc zaprezentowane w ciekawej formie (klasy 4-6). 

Wymagania techniczne dotyczące albumów: 

Album powinien być zgodny z określoną powyżej tematyką. 

Opis albumu powinien zawierać imię i nazwisko autora oraz klasę. 

Album powinien zawierać fotografie i opisy wykonane wyłącznie przez ucznia. 

Harmonogram konkursu: 

Wykonane prace należy dostarczać do 26 kwietnia 2015 roku do gabinetu pedagoga szkolnego. 

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi na początku czerwca 2015 roku. 

Ocena prac: 

Podczas oceny prac będą brane pod uwagę: 

-zawartość merytoryczna, 

- czytelność, przejrzystość i spójność, 

- estetyka wykonania i pomysł na pracę, 

- własnoręcznie wykonane zdjęcia. 

Nagrody konkursu: 

Laureaci konkursu otrzymają nagrody rzeczowe i dyplomy. 

Przepisy końcowe: 

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do: 

- zmiany regulaminu konkursu, 

- prezentacji przygotowanych albumów.