Regulamin konkursu na wykonanie albumu „Mój Szczecin”
Organizator konkursu:
Organizatorami konkursu są Beata Birnbach i Anna Pęciak.
Cele konkursu:
Doskonalenie umiejętności fotograficznych i literackich podczas wykonywania albumu o Szczecinie.
Nabywanie umiejętności projektowania trasy wycieczki po Szczecinie.
Poznanie i opisanie ciekawych miejsc w Szczecinie.
Tematyka konkursu:
Tematyką konkursu jest:
- zaprojektowanie albumu przedstawiającego zdjęcia ciekawych miejsc w Szczecinie (klasy 1-3) .
- zaprojektowanie albumu przedstawiającego zdjęcia ciekawych miejsc w Szczecinie oraz zaplanowanie trasy wycieczki prowadzącej po nich (klasy 4-6).
Album powinien zawierać zdjęcia prezentowanych miejsc w różnych porach roku (klasy 1-3 i 4-6) oraz krótkie opisy tych miejsc zaprezentowane w ciekawej formie (klasy 4-6).
Wymagania techniczne dotyczące albumów:
Album powinien być zgodny z określoną powyżej tematyką.
Opis albumu powinien zawierać imię i nazwisko autora oraz klasę.
Album powinien zawierać fotografie i opisy wykonane wyłącznie przez ucznia.
Harmonogram konkursu:
Wykonane prace należy dostarczać do 26 kwietnia 2015 roku do gabinetu pedagoga szkolnego.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi na początku czerwca 2015 roku.
Ocena prac:
Podczas oceny prac będą brane pod uwagę:
-zawartość merytoryczna,
- czytelność, przejrzystość i spójność,
- estetyka wykonania i pomysł na pracę,
- własnoręcznie wykonane zdjęcia.
Nagrody konkursu:
Laureaci konkursu otrzymają nagrody rzeczowe i dyplomy.
Przepisy końcowe:
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do:
- zmiany regulaminu konkursu,
- prezentacji przygotowanych albumów.